Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Μια τέχνη της Ελίζαμπεθ Μπίσοπ

Η τέχνη της απώλειας δεν είναι δύσκολο να κατακτηθεί:
πολλά πράγματα δείχνουν τόσο αποφασισμένα 
να χαθούν που η απώλειά τους δεν είναι καταστροφή.

Χάνε κάτι κάθε μέρα. Αποδέξου τη συγχυσμένη ταραχή 
των χαμένων σου κλειδιών, της ώρας τα λεπτά σπαταλημένα.
Η τέχνη της απώλειας δεν είναι δύσκολο να κατακτηθεί.

Μετά συνήθισε να χάνεις πιο πολύ, να χάνεις στη στιγμή:
τόπους, κι ονόματα, κι οπουδήποτε είχες σχεδιασμένα
τα ταξίδια σου. Τίποτα τέτοιο δεν θα φέρει την καταστροφή.

Εγώ έχασα το ρολόι της μάνας μου. Και κοίτα! Το τελευταίο
ή το προτελευταίο από τρία σπίτια μου αγαπημένα.
Η τέχνη της απώλειας δεν είναι δύσκολο να κατακτηθεί.

Δυο πολιτείες έχασα, υπέροχες. Και, αχανή,
κάτι βασίλεια που είχα, δυο ποταμούς, μιαν ήπειρο.
Μου λείπουν, μα δεν ήταν και καταστροφή.

-Ακόμα και με τη δική σου απώλεια (η φωνή σου όταν κάνεις πλάκα, μια χειρονομία 
που αγαπώ)... δεν θα έχω πει ψέματα. Είναι προφανές ότι
η τέχνη της απώλειας δεν είναι δύσκολο να κατακτηθεί
αν και μπορεί να μοιάζει με (Γράψ'το!) με καταστροφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέλεις να πεις κάτι;