Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Η Φιόνα Απλ σε θέλει


Μωρό μου
Δεν έχω λόγια πόσο σ' αγαπώ
Δεν νομίζω ότι μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα
Και το ξέρω ότι δεν θα μπορέσω ποτέ.

Μωρό μου
Σε θέλω τόσο που με τρομάζει σαν θάνατος
Τίποτε άλλο δεν μπορώ να πω εκτός "σ' αγαπώ"
Όλα τ' άλλα είναι σπάταλες ανάσες. 

Σε θέλω
Πέρασες καλά και δεν ένιωσες καλύτερα
Σε θέλω
Τα νύχια σου ακούω να γρατζουνάνε τον τοίχο
Πρόσεχε αγάπη μου, μπορεί να πέσεις

Σε θέλω
Ξύπνησα κι ένας απ' τους δυο μας έκλαιγε
Σε θέλω
Μου είπες "Μικρή, πιστεύω ότι πεθαίνεις"
Σε θέλω
Αν θες και δεύτερη γνώμη, όπως συνηθίζεις τελευταία,
Σε θέλω
Κοίτα με στα μάτια και μέτρησε τους τρόπους που
Σε θέλω.

Ήθελες να μου το πεις αλλά το ξέχασες;
Σε θέλω
Από πότε έγινες τόσο απλόχερος κι έχασες τα λόγια σου;
Σε θέλω
Η καρδιά μου σπάζει για τις μαλακισμένες λεπτομέρειες
Για τους ώμους σου που τρέμουν και την αιτία που τρέμουν.
Σε θέλω
Είναι που ξέρω ότι αυτή σ' έμαθε μόνο με μαντεψιές
Σε θέλω
Είναι που τη σκέφτομαι να σε γδύνει, ή να γδύνεσαι

Σε θέλω
Αυτή σου πέταξε ένα ψωροκοπλιμέντο
Σε θέλω
Κι εσύ σαν μαλάκας την πίστεψες όταν σου είπε
"Σε θέλω"

Σε θέλω
Η αλήθεια δεν πονάει, είναι σαν το σκοτάδι
Σε τρομάζει μέχρι να χάσεις τη λογική σου
Αλλά με τον καιρό βλέπεις τα πράγματα καθαρά και ξάστερα
Σε θέλω
Έλα τώρα να με πονέσεις και μετά άστο να πάει
Σε θέλω
Φοβάμαι ότι δεν θα ξέρω πού να βάλω φρένο
Σε θέλω
Δεν ντρέπομαι να πω ότι έκλαψα για την πάρτη σου
Σε θέλω
Θέλω να ξέρω τι κάνατε που το κάνουμε κι εμείς
Σε θέλω
Θέλω ν' ακούσω ότι σε φτιάχνει πιο πολύ απ' ό,τι εγώ
Σε θέλω
Μου φαίνεται πως σου είμαι άχρηστη τελικά
Σε θέλω
Φώναξες τ' όνομά της όταν σε είχε από κάτω;
Σε θέλω
Όχι αγάπη μου, όχι μ' αυτή την μαλακισμένη
Σε θέλω, αλήθεια σε θέλω.

Σε θέλω
Πέρασες καλά και δεν νιώθεις καλύτερα
Σε θέλω
Κανείς δεν μπορεί να σε θέλει περισσότερο
Σε θέλω
Σε θέλω
Σε θέλω
Κάθε βράδυ που πέφτω στο κρεβάτι
Και όταν ξυπνάω
Σε θέλω
Θα το πω άλλη μια φορά μέχρι να το νιώσεις
Ξέρω ότι έτσι θα νιώθω μέχρι να το σκοτώσεις εσύ
Σε θέλω
Σε θέλω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέλεις να πεις κάτι;